Tagi

Kilka słów na temat tego działu…

Należę do osób, które uwielbiają niezwykłe, inspirujące rzeczy oraz idee. Wolne popołudnie potrafię spędzić wyłącznie na przeglądaniu internetowych stron w poszukiwaniu ciekawych koncepcji, które mogłabym w całości lub pewnej części zastosować w swoim otoczeniu, twórczości czy ogólnie w życiu. W dziale literackich inspiracji chcę zatem prezentować różnego rodzaju przedmioty/projekty/pomysły, które powstały pod wpływem literackiego świata 🙂

Ania z Zielonego Wzgórza na biało

Ania z Zielonego Wzgórza, to obok Dzieci z Bullerbyn i Harrego Pottera najważniejsza lektura z moich dziecięcych lat.

Z Anią Shirley dorastałam i to w pełnym tego słowa znaczeniu – bohaterkę poznałam, kiedy miałam zaledwie dziewięć lat i od tamtej pory towarzyszyła mi przez wszystkie szkolne lata, aż po dziś dzień. I chętnie wracam nie tylko do jej książkowych losów, ale również do filmowej adaptacji stworzonej przez Kevina Sullivana, który świetnie oddał atmosferę ciepłego, małomiasteczkowego Avonlea końca XIX wieku. Świat ten uważam za równie magiczny jak świat Hogwartu, a przesłanie o jutrze wolnym od błędów to dla mnie jedno z najbardziej wartościowych, jakie wniosła literatura dziecięco-młodzieżowa.

Będąc zatem wielką oraz wierną fanką, śledzącą wszelkie niuanse dotyczące tej pozycji, trafiłam ostatnio na niezwykłą sesję zdjęciową rodem z Ani z Zielonego Wzgórza. To inspirowane najsłynniejszymi motywami z książki plenerowe zdjęcia ślubne, które skradły moje serce…

Więcej zdjęć z tej sesji znajdziecie na:

