Tagi

Sierpień dla aktywnych – ostatnio trochę zaniedbuję bloga, ale nie wynika to ze znużenia pracą nad nim, ale niespodziewanie aktywnego pod wieloma względami miesiąca 🙂

W celu zrehabilitowania się zamieszczam mały stosik z nowościami z mojej biblioteczki 🙂

Carlos Ruiz Zafón Cień Wiatru i Gra Anioła – ciekawa rzecz, ale do tej pory nie miałam przyjemności przeczytać żadnej książki tego autora, w tym tak chwalonego Cienia Wiatru, więc jak tylko w jednym z marketów dostrzegłam te dwa tytuły w kieszonkowym wydaniu od razu postanowiłam dołączyć je do swoich zbiorów 🙂

Książki na Wywrotę.pl

Téa Obreht Żona tygrysa – już przeczytana, czeka na opublikowanie recenzji. Mogę powiedzieć tylko tyle, że historia mnie urzekła, a talent pisarski tej młodej autorki zachwycił – dawno nie czytałam tak innej i porywającej lektury 🙂

Julia Blackburn Życie  zaczyna się we Włoszech – bardzo się na jej widok ucieszyłam, po odpakowaniu przesyłki. Po tonach książek o słodkim i idealnym życiu we Włoszech nareszcie zapowiada się spotkanie z drugą stroną medalu i to w trudnych czasach wojny – jest to mój faworyt wśród książek do przeczytania.

Mary Hooper Siostra – Anglia, czasy wiktoriańskie, opowieść w gotyckim stylu – na takie historie nigdy nie kręcę nosem 😉

Izabela Sowa Zielone jabłuszko – dotąd polskich pisarek literatury kobiecej unikałam jak ognia. Pani Grocholi nie czytałam, bo jakoś jeszcze do mnie nie trafiła, a całą resztę autorek z tej branży uważałam (nie wiedzieć na jakiej podstawie) za jej podobne. Wszystko zmieniło się wraz z Alibi na szczęście oraz jednym z tytułów Agnieszki Lingas-Łoniewskiej – tak o to zaczęłam sobie tego lata wyrabiać coraz lepsze zdanie na temat tej grupy. Czas pokarze jak będzie i w tym przypadku 🙂

