Tagi

Niespodziewane zakupy w Krakowie i wizyta listonosza wymogły na mnie małe uzupełnienie poprzedniego stosiku 🙂

Guy Gavriel Kay Pieśń dla Arbonne i Lwy Al-Rassanu– strasznie się cieszę, że trafiłam na te dwa tytuły i już nie potrafię się doczekać, kiedy po nie sięgnę. Nigdy nie czytałam niczego tego autora, ale słyszałam na jego temat wiele dobrego – mam zatem bardzo pozytywne nastawienie w tej kwestii 🙂

Na Wywrotę.pl

Carmen Posadas Zaproszenie na morderstwo– jesienny sezon tuż za rokiem, a więc czas na kryminały, horrory i mroczniejsze klimaty – z notki na końcu wynika, że książka powinna być podobna w stylu do Agathy Christie zatem będzie jak znalazł 🙂

Michaił Jelizarow Bibliotekarz– trochę się tej pozycji obawiam, bo nie przepadam za literaturą nawiązującą do „mrocznego komunizmu” z całym jego absurdem, ale staram się na dzień dobry nie przekreślać żadnej książki, więc i tej dam szansę zanim ją spiszę na straty 🙂

