Tagi

IMG_3169

Jo Nesbø Pierwszy śnieg – i na mnie przyszła pora – zapragnęłam przeczytać skandynawski kryminał i od razu trafiłam na tą pozycję (siła przyciągania działa!). Jestem dopiero na początku książki, ale już czuję, iż przygoda z serią o Harrym Hole nie skończy się szybko. Ciarki przechodzące po plecach gwarantowane! 😉

Karol Dickens Opowieść wigilijna. Dzwony. Świerszcz za kominem.– misja uzupełniania biblioteczki o klasyczne tytuły w toku! Ten zbiór opowieści świątecznych należał zaś do obowiązkowych pozycji do zdobycia. Idealny na grudniowe dni 🙂

Sarah Addison Allen Słodki świat Julii– wybitnie nie podoba mnie się jak przetłumaczyli tytuł tej książki. The Girl Who Chased The Moon przeczytałam w oryginale i (jak to zawsze bywa w przypadku pani Allen) pozycja skradła moje serce – kiedy zatem zobaczyłam jej polskie wydanie wiedziałam, że muszę je mieć w kolekcji. Takie życie fana ;P

Katherine Webb Dziedzictwo– książka na wywrotę.pl. Byłam tak zaintrygowana jej reklamą w prasie, że musiałam o nią poprosić. Historia idealna na obecny czas – Boże Narodzenie, wielki stary dom i rodzinne tajemnice sięgające kilku pokoleń wstecz. Recenzja już wkrótce 🙂

J.K. Rowling Trafny wybór– prezent mikołajkowy. Jako wielka fanka i dziecko pokolenia Harrego Pottera więcej niż pewna byłam faktu, iż ta pozycja pojawi się na mojej półce. Teraz czeka na przeczytanie 🙂

Książki z wymiany:

Dzięki lubimyczytać.pl mogłam dokonać korzystnej transakcji, którą teraz się pochwalę 😀

Leanna Renee Hieber Dziwna i piękna opowieść o Percy Parker – książka ta zawsze gdzieś przykuwała moje spojrzenie – wiktoriański Londyn to jeden z tematów, który nigdy mnie nie znudzi – zatem nad jej wyborem zbytnio się nie zastanawiałam 🙂

Lesley Livingston Oddech nocy– Sen Nocy Letniej to moja ukochana sztuka Szekspira, a że znanym faktem jest moje zainteresowanie ciekawą literaturą młodzieżową – nie mogłam odmówić sobie zapoznania z tym tytułem, który łączy jedno i drugie 🙂

Jane Austen Emma i Mansfield Park– w ten o to sposób mam wszystkie powieść mojej ukochanej pani Austen! Do szczęścia brakuje mi już tylko Lady Susan. Watsonów. Sandinton i kolekcja zostanie zamknięta 😀

I na koniec wrzucam jeszcze kadr z mojej świątecznej kuchni, by już teraz życzyć wszystkim czytelnikom zdrowych, wesołych, magicznych oraz rodzinnych świąt Bożego Narodzenia i wspaniałego Nowego 2013 Roku! Obyście pod choinką znaleźli pełno prezentów, w tym i tych literackich 😀

IMG_3174

